Podsumowanie roku 2020 i wywid w Naszej Rodni

 

Rok 2020 nie był zbyt łaskawy dla nas wszystkich. Z powodu pandemii mieliśmy wiele ograniczeń jak życiowych tak i fotograficznych. Jednakże uważam, że dla mnie pod względem fotografii ten rok był  wyjątkowy. Moje fotografie zdobyły wiele uznań w Związku Polskich Fotografów Przyrody, do którego należę, zarówno na okręg śląski, jak i na cały kraj. Poniżej zamieszczam fotografie z opisami moich sukcesów w 2020. 

A nowy 2021 rok bardzo miło rozpoczął się wywiadem "Człowiek z pasją", którego udzieliłem dla naszej lokalnej gazety Nasza Rodnia. Miałem przyjemność opowiedzieć troszkę o mojej pasji. Zachęcam do przeczytania! Na pewno Nasza Rodnia jest jeszcze dostępna.

 


 ZPFP OŚ WYRÓŻNIENIE W KATEGORII KRAJOBRAZ ''BIESZCZADY,,

 ZPFP OŚ II MIEJSCE W KATEGORII KRAJOBRAZ ''PORANNE MGŁY,,

ZPFP FINALISTA W KATEGORII IMPRESJE ''BAŁTYK,,

 ZPFP FINALISTA W KATEGORII ŚWIAT W NASZYCH RĘKACH '' NIEBEZPIECZNA NAWIERZCHNIA,,

TA FOTOGRAFIA PREZENTOWANA BYŁA NA WYSTAWIE 25 LECIE ZWIĄZKU POLSKICH FOTOGRAFÓW PRZYRODY, KTÓRA W TYM ROKU ODBYŁA SIĘ ONLINE                            


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz